Педагогічне кредо
Жити і бути успішним та щасливим – ось ремесло, якому я хочу навчити свого вихованця
Проблема над якою працюю
Використання інтерактивних технологій як ефективний засіб навчання на уроках інформатики
Педагогічне есе
"Людина перестає мислити, коли перестає читати, а вчитель перестає бути вчителем, якщо не пізнає нічого нового"
(Д. Дідро)
Кожна людина, яка займається улюбленою справою, вважає свою роботу найцікавішою, найважливішою, одним словом, найкращою. І я не виключення, адже професія вчителя – найвідповідальніша.
Думка, що отримавши диплом вчитель завершує навчання, є хибна. Напевно кожен погодиться з тим, що вчитель, як ніхто інший, повинен вчитись, відкривати нові горизонти і пізнавати щось нове протягом всього життя. Від самоосвіти вчителя залежить успіх його учнів. Саме самоосвіта не дозволяє вчителю втрачати свій рівень володіння матеріалом, вивчати свій предмет більш досконало та дозволяє постійно йти в ногу з часом .
Вчитель, який постійно перебуває у пошуку, стимулює своїх учнів до навчання. Завжди педагоги вважались взірцями, людьми з яких можна було брати приклад. Учні будуть прагнуть навчатись лише тоді, коли їм на власному прикладі буде вчитель показувати, що постійно потрібно самовдосконалюватися.
Сократ порівнював учителя з краплиною дощу. Дійсно, як дощ відкриває потенціал кожного зерна, так і моя мета, як педагога – виявляти обдарованість кожного учня.
А щоб зацікавити учнів у вивченні інформатики я обрав тему «Використання інтерактивних технологій як ефективний засіб навчання на уроках інформатики». Мета моєї роботи – створення ситуації успіху, сприятливих умов для повноцінної діяльності, розвитку й самореалізації кожної особистості. Намагаюся зберегти духовні цінності дитини, спираючись на унікальність і неповторність кожного учня. Розкриваю матеріал з учнівською допомогою, роблю так, щоб кожен учень відчув себе значущою частинкою уроку. Ціную не лише якісно виконану роботу обдарованого учня, а і вдачу слабших дітей, котрі старанно працювали.
Підводячи підсумок можу сказати так: кожен урок – головний, кожен учень – важливий, адже кожна мить - неповторна, а кожна людина - унікальна.